Anmälan och kallelse till länsstämma den 8 april 2017 i Katrineholm. Välkommen!

Program

• 9.30         Start med visning av Solkullen utanför Katrineholm med Bengt Nordin/ETC solpark
  • FIKA
  • 12 -13      Stämmoförhandlingar i Studiefrämjandet lokal i Katrineholm (länk till karta)
  • LUNCH
  • 14 – 15     Utbyte mellan kretsar

ETC Solpark i Katrineholm.
Bild: ETC

Solkullen ETC:s Solpark är byggd för att alla ska kunna åka dit, titta på solcellsanläggningarna som tidningarna skriver om, titta på elbilen, kolla varmluftspaneler, knacka på de transparenta solcellerna och se växthusen växa fram. Bit för bit byggs den ut bara för att visa alla vad som går och vad som finns. (All el som görs där säljs sen via ETC El.) Den är olönsam och ändå så lönsam.

Ni hittar oss på Energikullen 1, 641 96 Katrineholm. (länk till karta)
Eftersom det kan vara problem att hitta adressen via gps eller viss sökmotorer så kan ni använda er av koordinaterna nedan eller den närliggande adressen.

Koordinat: 59.007859, 16.202339
Närliggande adress: Gersnäs gård 164196 KATRINEHOLM

Anmälan, senast 31 mars

– Begränsat antal platser. Ombud för kretsar har företräde.

– Målsättningen är att alla kretsar är representerade med minst 2 ombud